понеділок, 27 квітня 2020 р.

70 день

Доброго ранку! Вітаю маленьких розумників і розумниць нашого класу та їх чудових батьків!  Хочу подякувати за вашу гарну роботу на попередньому тижні і сподіваюсь, що на цьому тижні ми попрацюємо не менш плідно і старанно!




Новий тиждень буде дещо незвичним. Протягом цього часу я пропоную завершити нашу роботу у всіх зошитах, а також попрацювати над закріпленням отриманих знань.
Отже, сьогодні опрацьовуємо останній 70 день 30 тижня, матеріали до якого ви можете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1_AwtXiPuyI0I4FSBxOOjO-I1vxmXPnsl?usp=sharing

Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Попрацюй з будинком чисел за завданнями зошита.Допоможи Знайку розташувати числа в порядку спадання. Потренуйся й розстав числа в порядку зменшення  https://learningapps.org/view10544531

Вивчи таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 з переходом через десяток. Пригадай назви компонентів дій додавання і віднімання. Повправляйся 




Пригадай правило мудрої Сови і порівняй вирази.

Допоможи Хвалькові знайти невідоме число. Перед цим згадай правило: щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.     

                     12 – х = 3                       11 – х = 2      

                      х = 12 – 3                       х = 11 – 2      

                       х = 9                               х = 9

Пригадай правило мудрої Сови про віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.Розвяжи приклади і заповни таблицю


Відтвори з памяті, яка задача називається на знаходження невідомого зменшуваного. Запиши і розвяжи задачу.
Л. - ? н.

Вз. – 12 н.

З. – 30 н.                  

                             Розвязання
12 + 30 = 42 (н.)

Відповідь: 42 намистинки було в коробці спочатку.

Перевір себе, на скільки ти гарно вивчив типи задач https://learningapps.org/watch?v=pedxu9haj20

Перш, ніж перейти до креслення відрізків, пригадай геометричні фігури                 

А тепер Великі перегони. Обирай автомобіль і за 4 хв ти маєш обчислити всі вирази. Успіхів тобі. Результати чекаю у нашій групі у вайбері.



Самостійна робота 3 з української мови (письмо)
Сьогодні ти пишеш третю самостійну роботу. З попередніми роботами ти впорався чудово. Сподіваюсь, що і сьогодні в тебе все вийде. До роботи!Виправ помилки Незнайка і поясни мамі, які слова потрібно писати з великої букви.

Побудуй звукові моделі слів. Перевір себе:     

ґанок  - ● - ● –     

лінійка  = ● = ● = - ●

Згадай букви, до яких застосовують нижнє  зєднання (В).
Виправ помилки у диктанті Поспішайка. Поясни, які правила він порушив.Прочитай загадку Лариси Голоти, знайди відгадку і заштрихуй малюнок.


Алфавіт. Звуки [а], [йа], букви Яя. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
Заспівай пісеньку про алфавіт.

Попрацюй у будинку «Алфавіт»

- заповни порожню клітинку;

- зафарбуй всі букви, після яких пишемо апостроф.

Пронумеруй слова в алфавітному порядку.Виконай вправу «Фотоапарат», «Сорока й черепаха».Пригадай правило, що називається заголовком і сюжетом.
Продовжи читати пригоди лісових мешканців у лісовій школі. Знайди відповіді на запитання та підкресли їх.

Пропоную тобі певірити свої знання https://naurok.com.ua/test/nezvichayni-prigodi-v-lisoviy-shkoli-303435.html , попрацюй у розділі "тестування". Зроби скріншот свого результату і надішли у Вайбер.



Не забудь сьогодні ще завітати на блог свого вчителя з англійської мови! Тетяна Сергіївна та Валентина Борисівна вже, напевне, підготували для вас цікаві завдання! 

ВДАЛОГО ТОБІ ДНЯ!

Немає коментарів:

Дописати коментар