
Я, Майська Людмила Іванівна, рада вітати Вас на сторінках
мого блогу.
Тут Ви знайдете багато корисної інформації.
Коротко про себе:
Дата
народження: 27 серпня 1968 р.
Освіта:
вища
Професія:
вчитель початкових класів
Місце
роботи: Вінницька початкова школа № 5
Стаж
роботи: 32 рік
Категорія: вища, вчитель - методист
Моє життєве кредо:
« Не обіцяй добро чинити людям,
А просто, якщо можеш, то зроби »
Моє педагогічне кредо:
«Найважливіше у педагогічній діяльності – це
гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук
і самовдосконалення»
Мій життєвий принцип:
« Поки ми нарікаємо на життя - воно минає»
Творча лабораторія
Ярмарок фахових сподівань 2015
Ярмарок фахових сподівань 2017
Номінація "Навчально-методичний посібник"
Ярмарок фахових сподівань 2020 р.Номінація «Навчально-методичний посібник»
Мої відзнаки:
Прийняла участь у І (зональному) турі всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2020" у номінації "Початкова освіта" та здобула
ІІІ місце.
«Навчати — значить постійно вчитися» (Ж. Жубер)Джерело:
«Навчати — значить подвійно вчитися» (Ж. Жубер)Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2416-kredo-vchitelya-povr-u-neymovrne-zmojesh-zrobiti-nemojlive
Повне
або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування,
публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу
редакції сайту.
А просто, якщо можеш, то зроби »
Творча лабораторія
Ярмарок фахових сподівань 2015
Ярмарок фахових сподівань 2017
Номінація "Навчально-методичний посібник"
Ярмарок фахових сподівань 2020 р.
Номінація «Навчально-методичний посібник»
Мої відзнаки:
Прийняла участь у І (зональному) турі всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2020" у номінації "Початкова освіта" та здобула
ІІІ місце.
«Навчати — значить постійно вчитися» (Ж. Жубер)Джерело:
«Навчати — значить подвійно вчитися» (Ж. Жубер)Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2416-kredo-vchitelya-povr-u-neymovrne-zmojesh-zrobiti-nemojlive
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.
Немає коментарів:
Дописати коментар