вівторок, 7 квітня 2020 р.

57 день


Привіт всім!  Продовжуємо досліджувати світ, розвивати творчі здібності, мислення, логіку.
Сьогодні свято, яке носить назву Благовіщення. Чому? Давайте міркувати: два слова поєдналися - благо (добро, радість) і вістка (новина, щось очікуване). Дізнайтеся про походження цього свята разом із батьками.




 Всі аудіо та відеоматеріали ви зможете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/123klnw_Yfv-fudZZ1dtcAn8jUi_XlGCn?usp=sharing


Я у світі. Клас Птахи. Осілі та кочові птахи

   Прочитай лист Центаврика. Пзнач зображення тварини, яку він побачив. Щоб переконатися, що птахи належать до живої природи, пропоную переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=NMkFj9ngBMI&feature=youtu.be

 Прочитай довідку від бортового комп'ютера Адаптера. Тепер ти знаєш відмінність між осілими та кочовими птахами? Перевір себе  https://learningapps.org/watch?v=pq6j4wt5a20

А хочеш дізнатись дещо нове і незвичне про птахів? Тоді завітай на сторінку дослідника природи і обов'язково переглянь відео до цього уроку.

З.11. Отже, ти зрозумів, що птахи - це жива природа, група - Тварини, клас - Птахи.Виконай Зоряні перегони і відповіді надішли у нашу групу у вайбері. Не забудь,  що Україна межує лише на суходолі із 5 державами.Чи добре ти знаєш будову птахів? Перевірити себе допоможе таке завдання https://learningapps.org/view3181731 


Нумерація чисел першої сотні. Числа 71-80. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного


Запамятай числа восьмого десятка: 71,72,73,74,75,76,77,78,79,80.


Перевір, чи добре ти знаєш таблиці додавання і віднімання числа 8, закріпи ще раз з Кмітливчиком.


Виконай завдання математичного диктанту 2.5 в робочих зошитах і перевір 2.5.1

Допогти Хвальковы розв'язати рівняння ти змоеш тоді, коли пригадаєш правила про знаходження невідомих компонентів: 

Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок. Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від'ємник.                                                         


З.7. Перевір: х + 8 = 15                  х – 8 = 11                       

                        х = 15 - 8                  х = 11 + 8                      

                        х = 7                         х = 19

Допоможи Кнопочці вимірти довжину відрізків, запиши зверху над кожним відрізком АВ - 5 см, СD - 6 см 5 мм, NM - 3 см. Порівняй довжини відрізків і запиши праворуч від кожного:        АВ  < СD 

                                                         СD  > NM
                                                         NM < АВ

Зверни увагу на сторінку мудрого Задачника. Він пояснює новий вид задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Прочитай уважно пояснення.

Перевір задачу. З Місяця повернулися 4 місяцеходи . Залишилося досліджувати поверхню Місяця ще 3 місяцеходи. Скільки місяцеходів спочатку було на Місяці?   

Готовий до космічного ралі? Тоді обери собі космічний корабель. Вперед до нових перемог! Результати твоїх Космічних перегонів чекаю у Вайбері.

Встань, відпочинь. 


 Звук [ш], букви Шш. Письмо великої і малої літер Шш

Вивчи вірш, прочитай алгоритм написання букви Ш. Виконай решту завдань.
Прочитай, відтвори з пам
яті правило написання апострофа і відео відправ у нашу групу у вайбері.
Виправ помилки Незнайка і перевір свої знання, виконавши завдання за посиланням https://learningapps.org/watch?v=p0macjack20
Переглянь презентацію словникових слів, запиши диктант у робочому зошиті і надішли у групу у вайбері на перевірку.

З.14. Виправ помилки, підкресли спонукальне речення. Не забудь, що після заголовка крапка не ставиться.

3.15. Перевір: наведені речення вважати текстом не можна, тому що вони не обєднані між собою за змістом.
Прочитай загадку, відгадай, запиши у робочому зошиті і відправ мені на перевірку.


Наближається велике свято Великодня. Почати готуватися ти вже можеш зараз, виконавши такі витинанки


Немає коментарів:

Дописати коментар