четвер, 16 квітня 2020 р.

64 день

Доброго ранку, найкмітливіші мої першокласники!!!

  Сьогодні особливий день, який називають «Чистим». Що ж це за день? Давайте прочитаємо.
 Чистий четвер — це день весняного очищення. Ще вдосвіта, до східсонця селяни чистили в стайнях, коморах, на подвір’ї, в хатах — все повинно бути чистим і виглядати по-святковому. В саду і на городі господар згрібав на купу торішнє листя, бадилля бур’янів та сухе ріщя і підпалював — «щоб очистити землю від морозу, зими, смерти і всякої нечисти».  

 

    Існує повір’я, що в Чистий четвер, до східсонця ворон  носить з гнізда своїх дітей купати в річці. Хто скупається раніше від воронячих дітей, той буде здоровий протягом цілого року. Отож хворі люди купалися, бувало, вночі — «поки ворон дітей не купає», щоб очиститись від хвороби. Викупавшися, хворий набирав з свого купелю відро води, ніс ту воду на перехресну дорогу і виливав — «щоб там усе лихо зоставалося».
   Крім прибирання, треба подбати і про великодній стіл: випекти паски, зробити сирну паску, пофарбувати яйця.


Батьки ваші зайняті по господарству, а ми опрацьовуємо 64 день. Всі аудіо і відеоматеріали ви зможете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1uaDfm2wCTdtPHw0UjsNRuMyunyZYiKwx?usp=sharing



Моя улюблена школа

Прочитай вірш Володимира Фетисова.


Виконай завдання Запитайлика: намалюй піктограми, намалюй побачене в презентації, відтвори з памяті приклади на додавання й віднімання в межах 100.
Уважно виконай завдання Читайлика.


Попрацюй у чарівній майстерні.
Виготовити великодню листівку-витинанку тобі допоможе відео- урок
    



Або розмалюй витинанку в зошиті для творчих завдань і надішли у нашу групу.




Звуки [у], [йу], букви Юю. Письмо великої і малої літер Юю
Прочитай вірш Наталі Забіли, прискорюючи темп.

Допоможи Кнопочці написати букву Ю, для цього прочитай алгоритм написання букви.

Відтвори з памяті правило. Перевір себе https://learningapps.org/watch?v=pkmk5vr2520
Пропиши маленьку букву ю.Напиши слова і обведи верхнє зєднання.
Побудуй звукову модель слова юнак = ● - ● -.

Прочитай алгоритм фонетичного розбору слова.

Н-д, слово «ювілей»:

У слові три склади: ю – відкритий, ві – відкритий, лей-  закритий, наголошений.

[у] – голосний, ненаголошений, позначається буквою ю;

[і] – голосний, ненаголошений, позначається буквою і;

[е] - голосний, наголошений, позначається буквою е.

Переглянь презентацію зі словниковими словами і запиши слова у робочому зошиті. Чекаю звіт.

Виправ помилки Незнайка, назви правила, які він порушив. Перевір себе https://learningapps.org/watch?v=po40c7pvk20

Прочитай загадку Лесі Вознюк, спиши її. Звіт чекаю в нашій групі.
 

Відпочинь, порухайся 


Я у світі. Клас Ссавці. Ряд Примати
Прочитай лист Центаврика і знайди зайвий знімок.
Перевір: зайва – мавпа, тому що лев, ведмідь та вовк – це ссавці, ряду Хижі.

Виконай вправу «Фотоапарат».Прочитай довідку від бортового компютера Адаптера. 

Підкресли речення, у яких ідеться про ознаки приматів.
З.10. Перевір себе: Мавпа, людина – клас Ссавці, ряд Примати.Кішка, собака – клас Ссавці, ряд – Хижі.

Виконай Зоряні перегони. Результати надішли у нашу групу.  

Бажаю успіхів!          

ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!





Немає коментарів:

Дописати коментар