вівторок, 21 квітня 2020 р.

66 день


Доброго ранку, мої любі учні! Як справи? Сподіваюсь, ви добре відсвяткували Великдень. Отже, працюємо далі. Нас чекає цікавий та пізнавальний тиждень.






Сьогодні ми опрацьовуємо 66 день. Всі аудіо і відеоматеріали до якого ви зможете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1nRMka9yxQOghnqL6f_0UahyqX4km9Xee?usp=sharing

Моя улюблена школа
Починаємо урок із вірша Марійки Підгірянки «Школа».Пригадай, які давала Поради Розумниця успішним учням. Якщо ти призабув, то перегорни зошит на с.67.Попрацюй із прислівями.
Виконай завдання Запамятайлика; намалюй піктограми. Перевір, чи добре запам'ятав слова https://learningapps.org/watch?v=p7t2a4ppn20.
Намалюй побачене в презентації. Відтвори з пам'яті приклади на додавання і віднімання в межах 100.

Виконай вправу "Фотоапарат".

Уважно прочитай уривок вірша Артура Вольського. Виправ помилки: похвалявся - вихвалявся, шкладаю - складаю, вашко - важко, лашка - ласка, лешу - лечу, дошшу - дощу.

Не забудь про завдання Читайлика.

Попрацюй у зошиті для творчих завдань. Розгадай ребуси, утвори слово і результати надішли мені.


Нумерація чисел першої сотні. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Попрацюй із таблицею «Числа від 1 до 100» за завданням зошита.

Пригадай правило мудрої Сови.

Вивчи правило мудрої Сови і  допоможи Питайликові знайти невідоме число.
Закріпити свої знання ти можеш за цим посиланням https://learningapps.org/watch?v=pe3v4i3za20

Сьогодні будемо вчитися віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток


Розвяжи приклади. Попрактикуватися ти можеш за цим посиланням https://learningapps.org/watch?v=p4fs6ooh220

З.9. Перевір себе:

 Згадай, які задачі називають задачами на знаходження невідомого зменшуваного.

Розглянь зразок запису умови і  розвязання такої задачі. За зразком розв'яжи задачу в робочому зошиті. Результат чекаю у нашій групі.

А тепер Великі перегони. Обери автомобіль, на якому братимеш участь в авторалі і за 4 хв обчисли вирази. Удачі! Результати чекаю


Відпочинь, порухайся

Алфавіт. Знак мякшення. Буквосполучення ьо. Шарль Перро «Кіт у чоботях»
Почни урок із пісеньки про алфавіт.
Попрацюй у будинку «Алфавіт. Знайди і заповни  порожні клітинки.

На першому поверсі знайди і зафарбуй букву, яка завди переда два звуки;

- на другому поверсі зафарбуй букви, які передають голосні звуки;

- на третьому поверсі зафарбуй букву, яка завди передає два звуки;

- на останньому поверсі зафарбуй букви, які передають звуки, що люблять співати.

Перевір: щ, о, у, ї, а, е.

Пронумеруй слова в алфавітному порядку.Не забудь виконати вправи «Фотоапарат», «Сорока й черепаха», «Повітряні кульки».Допоможи Хвалькові виконати завдання Знайка.

Мудра Сова допоможе тобі пригадати, що називають віршем.
Прочитай уважно тлумачний словник і відтвори його з памяті.

Прочитай продовження казки Шарля Перро «Кіт у чоботях». Знайди відповіді на запитання у тексті і підкресли відповідні речення або його частини.
Чи уважним ти був читачем?  Перевір себе! https://learningapps.org/watch?v=psn1ouwgc20

Не забудь «озвучити» мультфільм.

Розгадай кросворд. Перевір себе https://learningapps.org/watch?v=pzs1gokmc20 

Попрацюй в чарівній майстерні, намалюй ілюстрацію до однієї з казок Шарля Перро. Я буду дуже вдячна, якщо малюнок ти надішлеш мені у нашу групу у вайбері. 


Повну версію уроку ти можеш подивитись за цим посиланням


Гарного дня! ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!


Немає коментарів:

Дописати коментар