Доброго ранку, мої любі учні! Як справи? Сподіваюсь, ви добре
відсвяткували Великдень. Отже,
працюємо далі. Нас чекає цікавий та пізнавальний тиждень.
Сьогодні ми опрацьовуємо 66 день. Всі аудіо і відеоматеріали до якого ви зможете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1nRMka9yxQOghnqL6f_0UahyqX4km9Xee?usp=sharing
Моя улюблена школа
Починаємо урок із вірша Марійки
Підгірянки «Школа».Пригадай, які давала Поради
Розумниця успішним учням. Якщо ти призабув, то перегорни зошит на с.67.Попрацюй із прислів’ями.
Виконай завдання Запам’ятайлика; намалюй піктограми. Перевір, чи добре запам'ятав
слова https://learningapps.org/watch?v=p7t2a4ppn20.
Намалюй побачене в презентації. Відтвори з пам'яті
приклади на додавання і віднімання в межах 100.
Виконай вправу "Фотоапарат".
Уважно прочитай уривок вірша Артура Вольського. Виправ помилки: похвалявся - вихвалявся, шкладаю - складаю, вашко - важко, лашка - ласка, лешу - лечу, дошшу - дощу.
Не забудь про завдання Читайлика.
Попрацюй у зошиті для творчих завдань. Розгадай ребуси, утвори слово і результати надішли мені.
Нумерація чисел першої сотні.
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
Попрацюй із таблицею «Числа від
1 до 100» за завданням зошита.
Пригадай правило мудрої Сови.
Вивчи правило мудрої Сови
і допоможи Питайликові знайти невідоме
число.
Закріпити свої знання ти можеш
за цим посиланням https://learningapps.org/watch?v=pe3v4i3za20
Сьогодні будемо вчитися віднімати
двоцифрові числа без переходу через десяток
Розв’яжи приклади. Попрактикуватися ти
можеш за цим посиланням https://learningapps.org/watch?v=p4fs6ooh220
З.9. Перевір себе:
Згадай, які задачі називають
задачами на знаходження невідомого зменшуваного.
Розглянь зразок запису умови і
розв’язання такої задачі. За зразком розв'яжи задачу в
робочому зошиті. Результат чекаю
у нашій групі.
А тепер Великі перегони. Обери автомобіль, на якому братимеш участь в
авторалі і за 4 хв обчисли вирази. Удачі! Результати чекаю
Відпочинь, порухайся
Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполучення
ьо. Шарль Перро «Кіт у чоботях»
Почни урок із пісеньки про алфавіт.
Попрацюй у будинку «Алфавіт. Знайди і заповни порожні клітинки.
- На першому поверсі знайди і зафарбуй букву, яка завди переда два звуки;
- на другому поверсі зафарбуй букви, які передають голосні звуки;
- на третьому поверсі зафарбуй букву, яка завди передає два звуки;
- на останньому поверсі зафарбуй букви, які передають звуки, що люблять співати.
Перевір: щ, о, у, ї, а, е.
Пронумеруй слова в алфавітному порядку.Не забудь виконати вправи «Фотоапарат», «Сорока й черепаха», «Повітряні кульки».Допоможи Хвалькові виконати завдання Знайка.
Мудра Сова допоможе тобі пригадати, що називають віршем.
Прочитай уважно тлумачний словник і відтвори його з пам’яті.
Прочитай продовження казки Шарля Перро «Кіт у чоботях». Знайди відповіді на запитання у тексті і підкресли
відповідні речення або його частини.
Чи уважним ти був читачем? Перевір себе! https://learningapps.org/watch?v=psn1ouwgc20
Не забудь «озвучити» мультфільм.
Розгадай кросворд. Перевір себе https://learningapps.org/watch?v=pzs1gokmc20
Попрацюй в чарівній майстерні, намалюй ілюстрацію до однієї з казок Шарля Перро. Я буду дуже вдячна, якщо малюнок ти надішлеш мені у нашу групу у вайбері.
Повну версію уроку ти можеш подивитись за цим посиланням
Гарного дня! ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!
Гарного дня! ЗАЛИШАЙСЯ ВДОМА!
Немає коментарів:
Дописати коментар