четвер, 14 травня 2020 р.

8 день, 32 тиждень

Доброго ранку, мої любі учні! Дякую за старанну роботу у середу. Продовжуємо наполегливо рухатись стежинкою знань!






Сьогодні ми опрацьовуємо 8 день 32 тижня, всі матеріали до якого ви знайдете за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1c2WAbcXTSeP5AtB_ILlXHwpdNrVQf6-Y?usp=sharing

Сторінками улюблених казок. Читання з розумінням
Попрацюй у будиночку «Алфавіт», заповни порожні клітинки.

Пронумеруй слова в алфавітному порядку.

Виконай вправи «Фотоапарат», «Сорока й черепаха».

Прочитай уривки відомих тобі казок. Дай відповідь на запитання. 



Розфарбуй ілюстрації в зошиті для творчих завдань.



Цікава математика навколо мене


З. 2. Зайве: шестикутник.

З. 3.


З. 4. Б.

З.6. 

З.7. Скрипка, флейта, барабан, піаніно, дриль, баян.
З.8.




З.9.





А тепер виконай другу діагностувальну (підготовчу) роботу. Уважно читай завдання. Не поспішай. Результати чекаю.



Українська мова
Пригадай усі правила правопису апострофа.

Напиши словниковий диктант за презентацією.

Побудуй звукові моделі слів: 

п’ють [ - = ● - ],  кип’ятильник [ - ● - = ● - ● = - ● - ]

З. 4. Пригадай усе про склади.  

По-віт-ря, со-ло-вї, де-ре-вя-ний, свя-то.
З.5. Пригадай правила переносу слів.  

Лас-ті-в’я, лю-б’яз-ний, п’ють, п’я-тір-ка.

З.6. У лісі було темно і страшно.

З.9. Мене звуть Кося Вухань. Я страшенно всього боюся, особливо хуліганів. Одного разу моя мама записала мене в лісову музичну школу.

Немає коментарів:

Дописати коментар