Доброго ранку, мої любі учні! Дякую за старанну
роботу у середу. Продовжуємо наполегливо рухатись стежинкою
знань!
Сторінками улюблених казок. Читання з розумінням
Попрацюй у будиночку «Алфавіт», заповни порожні клітинки.
Пронумеруй слова в алфавітному порядку.
Виконай вправи «Фотоапарат», «Сорока й черепаха».
Прочитай уривки відомих тобі казок. Дай відповідь на
запитання.
Розфарбуй ілюстрації в зошиті для творчих завдань.
Цікава математика навколо мене
З. 2. Зайве: шестикутник.
З. 3.
З. 4. Б.
З.6.
З.7. Скрипка, флейта, барабан, піаніно, дриль,
баян.
З.8.
З.9.
А тепер виконай другу діагностувальну (підготовчу)
роботу. Уважно читай завдання. Не поспішай. Результати чекаю.
Українська мова
Пригадай усі правила правопису апострофа.
Напиши словниковий диктант за презентацією.
Побудуй звукові моделі слів:
п’ють [ - = ● -
], кип’ятильник [ - ● - = ● - ● = - ● -
]
З. 4. Пригадай усе про склади.
По-віт-ря, со-ло-в’ї, де-ре-в’я-ний, свя-то.
З.5. Пригадай правила переносу слів.
Лас-ті-в’я, лю-б’яз-ний,
п’ють, п’я-тір-ка.
З.6. У лісі було темно і страшно.
З.9. Мене звуть Кося Вухань. Я страшенно всього боюся,
особливо хуліганів. Одного разу моя мама записала мене в лісову музичну школу.
Немає коментарів:
Дописати коментар