вівторок, 5 травня 2020 р.

2 день, 31 тиждень


Доброго ранку, мої любі першокласники! Вчора ви гарно і старанно виконали всі завдання. Мені було дуже приємно перевіряти ваші роботи. Продовжуємо працювати!


Опрацьовуємо 2 день 31 тижня, матеріали до якого ви можете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1aIbM3j8yWgNlbgTs5aYsAiRJduN_XW_-?usp=sharing



Квітка барвінку – символ України


Сьогодні ви дізнаєтесь про ще один рослинний символ нашого народу.

   Звичайно, це барвінок. Розповідь про цю цікаву рослину підготував для вас Знайко. Прочитай її. Дай відповіді на запитання і дізнаєшся, чи уважно ти читав.
   Попрацюй з тлумачним словничком. А тепер прочитай легенду про барвінок. Хочеш дізнатись, чим закінчилась ця історія? Переглянь відео.


Пройди тест і дізнайся,  яким ти був уважним читачем.

 Повідомте учням
Код доступу 868783
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Нумерація чисел першої сотні. Додавання й віднімання чисел. Просторові фігури: куб, куля, циліндр, конус.
Виконай завдання в таблиці «Числа від 1 до 100». 

Перевір себе: 14, 25, 36, 47, 58, 69.

Запиши числа в порядку спадання: 100, 89, 70, 67, 50, 27,19.

З.4. Перевір себе.


 Прочитай правило і виконай наступне завдання.

    11 + 14 = 25    

    25 – 11 = 14    

    25 – 14 = 11

З. 6.



Склади задачу за короткою умовою і розкажи її мамі.

З.9.


Переглянь презентацію , розглянь зображені фігури. Підпиши їх назви. Перевір свої знання. 



А тепер Великі перегони. За 4 хв. Уважно порахуй вирази. Відповіді чекаю у нашій групі. 


Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісові школі»
Попрацюй у будиночку «Алфавіт»:

- заповни порожні клітинки;

- зафарбуй букву, яка не позначає жодного звука;

- зафарбуй букви після яких пишемо апостроф.

Перевір себе: є, и, ї, ц, ю, ь, б, п, в, м, ф, р.

Розстав слова в алфавітному порядку.Виконай вправу фотоапарат.Допоможи Хвалькові виконати завдання Знайка.

Прочитай тлумачний словник і відтвори його з памяті.
Виконай вправу «Сорока й черепаха».

Прочитай уривок твору Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісові школі» і перевір себе за допомогою тесту.

Повідомте учням
Код доступу 711473

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Зєднай стрілочками персонажів та їх риси характеру.


Переглянь відеофрагмент, знайди в тексті і підкресли речення про переглянуте. «Озвуч його».
Перекажи події уривка твору від імені Колька Колючки.

Починай так: «Я, Колька Колючка. Навчаюсь у лісовій школі. Одного разу, коли ми прийшли до школи, наша вчителька Пантера Ягуарівна почала всіх нас пересаджувати.  І мого друга, Косю Вуханя,  вона посадила із Вовчиком Вовченко. На уроці між ними щось трапилося і Пантера Ягуарівна зробила їм зауваження. Кося нічого не відповів, лише похилив голову і втупився в парту. А Вовчик сказав, що його вкусив за вухо мій друг. Я цьому не повірив, тому що знаю Косю. Він дуже вихований, чемний і нікого не ображає. Як тільки почалась перерва, я зразу підбіг до Косі і спитав, що там у них трапилось …»

Попрацюй у чарівній майстерні і створи барвінковий віночок. Для цього переглянь презентацію і дізнайся, з яких рослин плели вінки і що вони символізують.

Бажаю тобі успіху! Гарного дня!






















Немає коментарів:

Дописати коментар