Доброго ранку, мої любі першокласники! Вчора ви гарно і старанно виконали всі завдання. Мені було дуже приємно перевіряти ваші роботи. Продовжуємо працювати!
Опрацьовуємо 2 день 31 тижня, матеріали до якого ви можете знайти за цим посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1aIbM3j8yWgNlbgTs5aYsAiRJduN_XW_-?usp=sharing
Квітка барвінку – символ України
Сьогодні ви дізнаєтесь про ще один рослинний символ нашого народу.
Звичайно, це барвінок. Розповідь про цю цікаву рослину
підготував для вас Знайко. Прочитай її. Дай відповіді на запитання і дізнаєшся,
чи уважно ти читав.
Попрацюй з тлумачним словничком. А тепер прочитай легенду
про барвінок. Хочеш дізнатись, чим закінчилась ця історія? Переглянь відео.
Звичайно, це барвінок. Розповідь про цю цікаву рослину
підготував для вас Знайко. Прочитай її. Дай відповіді на запитання і дізнаєшся,
чи уважно ти читав.
Попрацюй з тлумачним словничком. А тепер прочитай легенду
про барвінок. Хочеш дізнатись, чим закінчилась ця історія? Переглянь відео.
Пройди тест і дізнайся, яким ти був уважним читачем.
Повідомте учням
11 + 14 = 25
25 – 11 = 14
25 – 14 = 11
З. 6.
А тепер Великі перегони. За 4 хв. Уважно порахуй вирази. Відповіді чекаю у нашій групі.
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко
«Незвичайні пригоди в лісові школі»
Попрацюй у будиночку «Алфавіт»:
- заповни порожні клітинки;
- зафарбуй букву, яка не позначає жодного звука;
- зафарбуй букви після яких пишемо апостроф.
Перевір себе: є, и, ї, ц, ю, ь, б, п, в, м, ф, р.
Розстав слова в алфавітному порядку.Виконай вправу фотоапарат.Допоможи Хвалькові виконати завдання Знайка.
Прочитай тлумачний словник і відтвори його з пам’яті.
Виконай вправу «Сорока й черепаха».
Прочитай уривок твору Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісові школі» і перевір себе за допомогою тесту.
Повідомте учням
Код доступу 711473
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
З’єднай стрілочками персонажів та їх риси характеру.
Код доступу 711473
відкривши посилання
join.naurok.ua
Переглянь відеофрагмент, знайди в тексті і підкресли
речення про переглянуте. «Озвуч його».
Перекажи події уривка твору від імені Колька Колючки.
Починай так: «Я, Колька Колючка. Навчаюсь у лісовій школі. Одного разу, коли ми прийшли до школи, наша вчителька Пантера Ягуарівна почала всіх нас пересаджувати. І мого друга, Косю Вуханя, вона посадила із Вовчиком Вовченко. На уроці між ними щось трапилося і Пантера Ягуарівна зробила їм зауваження. Кося нічого не відповів, лише похилив голову і втупився в парту. А Вовчик сказав, що його вкусив за вухо мій друг. Я цьому не повірив, тому що знаю Косю. Він дуже вихований, чемний і нікого не ображає. Як тільки почалась перерва, я зразу підбіг до Косі і спитав, що там у них трапилось …»
Попрацюй у чарівній майстерні і створи барвінковий
віночок. Для цього переглянь презентацію і дізнайся, з яких рослин плели вінки
і що вони символізують.
Немає коментарів:
Дописати коментар